loading...
رزفاپیک مرجع عکس و مدل لباس
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
مدل لباس عروس جدید و زیبا و بسیار خوشگل سری 3 1 745 mahshid
عکس ایان سامرهالدر (دیمن سالواتوره )بازیگر نقش خاطرات خون اشام (اختصاصی رزفاپیک)سری6 1 851 mahshid
10000عکس ایان سامرهالدر (دیمن سالواتوره )بازیگر نقش خاطرات خون اشام (اختصاصی رزفاپیک) 53 10559 mahshid
مدل لباس عروس جدید و زیبا و بسیار خوشگل سری 6 1 876 mahshid
عکس زیبا از دیمن در فیلم جدیدش 2 750 mahshid
بیوگرافی کامل پائول توماس واسیلیسکی پائول ویسلی (به انگلیسی: Paul Tomasz Wasilewski 1 1032 mahshid
مدل لباس عروس جدید و زیبا و بسیار خوشگل سری 5 0 602 admin
مدل لباس عروس جدید و زیبا و بسیار خوشگل سری 4 0 737 admin
مدل لباس عروس جدید و زیبا و بسیار خوشگل سری 2 0 696 admin
مدل لباس عروس جدید و زیبا و بسیار خوشگل 0 585 admin
عکس سلنا در کنار مادرش 0 1177 admin
عکس سلنا گومز در کنار مادرش پدرش و خانواده اش Selena Gomez's Mother 0 1062 admin
عکس جدیدترین ماشین های جاستین بیبر + 40 عکس اختصاصی rozfapic 0 984 admin
یکی از زیباترین نقاشی های دنیا و راز فلسفی و علمی ان؟ 0 551 admin
بزگترین سوال دنیا چیست؟ و چه کسی ان را طرح کرد ؟ 0 688 admin
قالب مدل لباس برای رزبلاگ قالب مد >فشن 0 578 admin
فیلم ها و جوایز پاول ویزلی یا استفن سالواتوره 0 475 admin
جوایزی که ایان و دییمن سالواتوره کسب کردند 0 483 admin
فیلم های ایان و ایان کیست 0 599 admin
عکس ایان سامرهالدر (دیمن سالواتوره )بازیگر نقش خاطرات خون اشام (اختصاصی رزفاپیک) سری7 0 611 admin
عکس ایان سامرهالدر (دیمن سالواتوره )بازیگر نقش خاطرات خون اشام (اختصاصی رزفاپیک) سری5 0 746 admin
عکس ایان سامرهالدر (دیمن سالواتوره )بازیگر نقش خاطرات خون اشام (اختصاصی رزفاپیک) سری4 0 768 admin
عکس ایان سامرهالدر (دیمن سالواتوره )بازیگر نقش خاطرات خون اشام (اختصاصی رزفاپیک) سری3 0 1017 admin
عکس ایان سامرهالدر (دیمن سالواتوره )بازیگر نقش خاطرات خون اشام (اختصاصی رزفاپیک) سری 0 526 admin
علی یوسفی بردسکن بازدید : 1106 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)
https://rozup.ir/up/rozfapic/Pictures/mokaleme-rozfapic1.JPG
عبارات مفید انگلیسی

اینجاست/اینجا هستند

هی یر ایز/آر

Here is/are

من از آن خوشم می آید

آی لایک ایت

I like it

من از آن خوشم نمی آید

آی دنت لایک ایت

I don't like it

نمیدانستم

آی دیدنت نو

I didn't know

اینطور فکر میکنم

آی تینک سو

I think so

گرسنه ام

آیم هانگری

I'm hungry

تشنه ام

آیم ترستی

I'm thirsty

خسته ام

آیم تایرد

I'm tired

عجله دارم

آیم این ا هری

I'm in a hurry

حاضرم

آیم ردی

I'm ready

یک لحظه صبر کنید

جاست ا مومنت

Just a moment

از این طرف لطفا

دیس وی ، پلیز

This way, please

ارزان است

ایتس چیپ

It's cheap

خیلی گران است

ایتس تو اکسپنسیو

It's too expensive

همه اش همین.

دتس آل

That's all

حق با شماست

یور رایت

You're right



باز هم یک سری دیگر از جملات رایج در مکالمه زبان انگلیسی


مشکلات زبانی

لنگوئج پرابلمز

Language Problems

من انگلیسی/آمریکایی/ایرانی هستم

آیم انگلیش/آمریکن/ایرنین

i,m english/american/iranian

شما انگلیسی صحبت میکنید؟

دو یو سپیک اینگلش

do you speak english

من اسپانیایی صحبت نمی کنم

آی دونت سپیک سپنیش

i don,t speak spanish

متوجه نمی شوم

آی دنت آندرستند

i don,t understand

ممکن است لطفا آن را دوباره بگویید

وود یو سی ‌ذت اگن,پلیز

would you say that again,please

لطفا آرام تر صحبت کنید

پلیز سپیک سلولی

please speak slowly

در اسپانیایی به این چه می گویید

وات ایز ایت کالد ان سپانیش

what is it called in spanish


این هم یک سری از جملات رایج انگلیسی که بسیار در مکالمات روزمره انگلیسی استفاده می شوند.



جملات مورد استفاده انگلیسی

یوزفول ستیتمنتز

Useful Statements

من از این خوشم میاد

آی لایک ایت

i like it

من این را دوست ندارم

آی دنت لایک ایت

i don,t like it

مطمئن نیستم

آیم نات ش

i,m not sure

نمیدانم

آی دنت نو

i don,t know

نمیدانستم

آی دیدینت نو

i didn,t know

من هم اینطور فکر میکنم

آی سینک سو

i think so

گرسنه هستم

آیم هانگری

i,m hungry

تشنه هستم

ایم سرستی

i,m thirsty

خسته هستم

ایم تایرد

i,m tired

عجله دارم

ایم این ا هاری

i,m in a hurry

آماده ام،حاضرم

ایم ردی

i,m ready

من را تنها بگذار

لیو می الون

leave me alone

فقط یک دقیقه

جاست ا مومنت

just a moment

لطفا از این طرف

ذ یس وی پلیز

this way,please

بفرمایید/بنشنید

تیک ا سیت

take a seat

ارزان/گران است

اتز جیپ/اکسپنسیو

i,ts cheap/expensive

خیلی زیاد است

اتز تو ماچ

its to mach

تمام شده

دتس ال

that,s all

حق با شماست

یر رایت

you,re right

اشتباه میکنید

یر رانگ

you,re wrong

از کمک شما متشکرم

ثنک یو فر یر هلپ

thank you for your help

قشنگ است

ایتز بیوتیفول

it,s beautiful

بیا(ئید)تو

کام ان

!come in

سوال ها و درخواست ها

کواسشنز اند ری کواستز

Questions & Requests

کجاست/کجا هستند؟

واز/ار

Where is/are

کی؟(زمان)

ون

When

چقدر هست/هستند؟

هاو ماچ ایز/آ...

How mach is/arwe

چقدر دور؟ چه فاصله ای؟

هاو فا

How far

آن چیست؟

واتس ذت

What s That

چه می خواهید؟

وات دو یو وانت

What Do You Want

چه باید بکنم؟ چکار باید بکنم؟

وات ماست آی دو

What must i do

شما...دارید؟

هو یو...

Have you

آیا...هست/هستند؟

از/آذر

Is / are there

شما...را دیده اند؟

هو یو سین...

Have you seen

لطفا به من...بدهید

پلیز کیو می...

Please give me

من...می خواهم/دوست دارم

آی وانت/شود لایک

I want/should like

ضروری ها

اسنشلز

Essentials

بله

یس

Yes

نه

ن

No

لطفا(خواهش میکنم)

پلیز

Please

متشکرم

ثنک یو

Thank you

نه متشکرم

نو ثنک یو

No Thank You


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 218
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 118
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,381
  • بازدید ماه : 4,669
  • بازدید سال : 34,290
  • بازدید کلی : 506,597
  • کدهای اختصاصی