زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 4:35 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 870
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 77
عضویت: 17 /5 /1392
محل زندگی: بردسکن
سن: 20


مدل لباس عروس جدید و زیبا و بسیار خوشگل سری 6

یکشنبه 31 شهریور 1392 - 19:53
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahshid آفلاین



ارسال‌ها : 7
عضویت: 27 /4 /1398


پاسخ : 1 RE مدل لباس عروس جدید و زیبا و بسیار خوشگل سری 6
۴- کاخ چراغان از دیگر کاخ‌های ترکیه:

کاخ چراغان از دیگر کاخ‌های ترکیه است که به لحاظ معماری در دنیا شهرت بسیار دارد. دوران آخر حکومت عثمانی در کاخ چراغان که از مجلل‌ترین کاخ‌های ترکیه به شمار می‌روید، سپری‌شده است. بر اثر یک اتفاق کاخ چراغان دچار حادثه آتش‌سوزی می‌شود و بخش اعظمی از آن از بین می‌رود. بعد از چند سال مجدداً کاخ چراغان از مجموعه کاخ های ترکیه بازسازی می‌شود. نوع بازسازی آن بسیار به شکل اولیه این بنا نزدیک است. در واقع نمای بهتری از کاخ‌های ترکیه را به نمایش گذاشته است.

بعضی از کاخ‌های ترکیه نظیر کاخ چراغان برای استفاده عموم تبدیل به هتل شده است. تمامی هتل‌های این مجموعه، لوکس و مجلل هستند. همچنین رستوران‌های زیادی هم برای توریست‌ها در اطراف این کاخ ساخته شده است. با تور استانبول می‌توانید علاوه بر سکونت در یک اقامتگاه لوکس از زیبایی‌های بصری کاخ چراغان و دیگر مراکز تفریحی آن لذت ببرید. کاخ های ترکیه گزینه مناسبی برای گشت و گذار است

در مجموع می‌توان گفت که استانبول مجموعه‌ای از بهترین کاخ‌های ترکیه را در خود جای داده است. گردشگران می‌توانند شکوه معماری، سنت و تاریخ در کاخ‌هایی چون توپکانی، چراغان، آقابزرگ و عادله سلطان نظاره‌گر باشند. کاخ‌های ترکیه هرکدام روایتگر گوشه‌ای از اتفاقاتی هستند که بر این سرزمین گذشته است. کاخ‌های ترکیه به غیر استراحتگاه بودن، کاربردهای دیگری مانند موزه و رستوران هم دارند. این خود امتیاز بزرگی است تا گردشگران بیشتری را به این سمت هدایت کند. تور استانبول در برنامه سفر خود بازدید از کاخ‌های ترکیه را در نظر گرفته است. ترکیه سرزمینی با قدمت و پر از داستان‌ها شنیدنی است. توریست‌ها اکثراً مجذوب همین جاذبه‌ها و تمدن و فرهنگ ترکیه می‌شوند.

امضای کاربر : قیمت غذا در باتومی
پنجشنبه 27 تیر 1398 - 22:40
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :