زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 12:25 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



mahshid آفلاین



ارسال‌ها : 7
عضویت: 27 /4 /1398


پاسخ : 1 RE بیوگرافی کامل پائول توماس واسیلیسکی پائول ویسلی (به انگلیسی: Paul Tomasz Wasilewski
کاخ‌های ترکیه نمایانگر حماسه و معماری شگفت استانبول هستند. اکثر کاخ‌های ترکیه به دستور فرمانروایان عثمانی ساخته‌شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سفرباتو، معماری این مکان‌ها مجلل و سلطنتی است. بسیاری از کاخ‌های ترکیه امروزه موزه شده‌اند. برخی دیگر از این بناهای به‌عنوان هتل برای مسافران استفاده می‌شود. با تور استانبول حتماً بازدید از کاخ‌های ترکیه را تجربه کنید در این مطلب به معرفی کاخ آقابزرگ، کاخ عادله سلطان، کاخ توپکایی و کاخ چراغان می‌پردازیم.

۱- کاخ عادله سلطان نماد:

کاخ آقابزرگ، یکی از کاخ‌های ترکیه در تور ترکیه ارزان و لحظه آخری است که بیشتر در فصل تابستان بازدیدکننده دارد. کاخ آقابزرگ بسیار بزرگ و مجلل است. این مکان ازجمله کاخ‌های ترکیه است که توسط سلطان محمود دوم ساخته شده است. این کاخ بزرگ جایی که بسیاری از سران کشورها مانند محمدرضا پهلوی، امپراطور روسیه و فرانسه جلسات مهم خود را در این کاخ برگزار کرده‌اند.

برعکس بسیار از کاخ‌های ترکیه کاخ آقابزرگ از سمت شمال با دریا احاطه شده است. گردشگران می‌توانند کاخ آقابزرگ را در دریا با قایق مشاهده کنند. این کاخ یک موزه باستانی دارد. از سمت دریا یکی از باشکوه‌ترین کاخ‌های ترکیه، نمایی بی‌نظیر دارد. همراه با تور استانبول از کاخ آقابزرگ بازدید کنید.

۲- کاخ عادله سلطان از زیباترین کاخ‌های ترکیه

به گزارش سفر باتو، کاخ عادله سلطان از زیباترین کاخ‌های ترکیه محسوب می‌شود. کاخ عادله سلطان در بخش آسیایی کشور ترکیه قرار دارد. علت نام‌گذاری این کاخ این بوده است که اینجا استراحتگاه تابستان دختر سلطان محمود دوم بود. کاخ عادله سلطان در بالای یک تپه قرار دارد. این کاخ از معدود کاخ‌های ترکیه است که دسترسی به آن برای توریست‌ها کمی مشکل است؛ زیرا باید از تنگه بگذرند تا به تپه برسند. کاخ عادله سلطان بعدها به خیریه تبدیل شد. شما می‌توانید با تور استانبول به تماشای این کاخ باشکوه و عظمت از مجموعه کاخ‌های ترکیه بروید. عادله سلطان بانویی خیر بوده است که پس از دست دادن خانواده‌اش، تمامی داشته‌های خود را وقف عام کرده است. نوع کاشی‌کاری کاخ های ترکیه چشم هر بیننده‌ای را به سمت خود جلب می‌کند.

امضای کاربر : قیمت غذا در باتومی
پنجشنبه 27 تیر 1398 - 22:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :